FAQ
Zijn alle artikelen op voorraad?
Wij hebben een grote voorraad en daardoor zijn de meeste artikelen voorradig. Dit voorkomt een lange levertijd. Wij streven ernaar dat onze chauffeurs binnen enkele werkdagen bij u op de stoep staan met uw aankoop. U kunt uw bestelling ook altijd afhalen bij ons magazijn in Reuver.
Kan ik zakelijk bestellen bij Bon-Dia?
Ja, dit is mogelijk. Als u contact opneemt met onze klantenservice gaan we samen kijken naar de mogelijkheden om zakelijk te bestellen.
Hoe lang heb ik garantie op mijn tuinmeubelen?
De duur van de garantie verschilt per product. Uw aankoopfactuur is tevens uw garantiebewijs dus wij adviseren om het aankoopbewijs goed te bewaren. U kunt altijd contact met ons opnemen om de klacht te bespreken zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.
Help! Mijn garantie is afgelopen. Heb ik nu een probleem?
Hè, wat vervelend! Maar Team Bon-Dia is u ook graag van dienst wanneer u een probleem heeft met uw tuinmeubelset ná afloop van uw garantie. Als uw garantie is verlopen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Hoe werkt het bestelproces?
Stap 1
Als u een product heeft gevonden, dan voert u het aantal in en klikt u op bestellen.
Stap 2
Het product is toegevoegd aan uw winkelwagen. Om de bestelling voort te zetten, klikt u op Mijn Winkelwagen rechtsboven in de webshop. Als u wilt afrekenen, klikt u op Doorgaan naar kassa. In deze stap kunt u de bestelling nog aanpassen.
Stap 3
Op de Check out pagina vult u uw persoonlijke gegevens in en kiest u voor de gewenste verzendmethode. In het volgende scherm kiest u de gewenste betaalmethode en plaatst u definitief de bestelling.
Hoe werkt het betalen met iDEAL in3 - in 3 keer gespreid betalen zonder rente?
iDEAL in3 - Spreid je betaling in 3 keer zonder rente
Wil je jouw aankoop niet in één keer betalen? Met iDEAL in3 kun je jouw aankoop gespreid over 3 termijnen binnen 60 dagen betalen, zonder enige extra kosten. Dit geldt voor aankopen vanaf €50,- tot maximaal €5.000,-.
Voordat je betaling wordt verwerkt, voeren we een snelle controle van je gegevens uit. Mocht je betalingsverzoek om wat voor reden dan ook niet worden goedgekeurd, neem dan gerust contact met ons op of kies een andere betaalmethode. Voor meer details over iDEAL in3, bezoek onze website.
Hoe het werkt:
1. Kies bij het afrekenen voor iDEAL in3:
Selecteer iDEAL in3 als betaalmethode, waarna een snelle controle van je gegevens plaatsvindt.
2. Eerste betaling & verzending:
Doe de eerste betaling, een derde van het totale bedrag, via iDEAL en je bestelling wordt direct verzonden.
3. Vervolgtermijnen:
De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen, en de derde termijn binnen 60 dagen. Wij sturen je tijdig herinneringen, zodat je geen betaling mist.
Hoeveel moet ik aanbetalen?
Dit hangt van het bedrag van uw aankoop af en het gewenste tijdstip van levering. Bij ons kunt u altijd veilig online aanbetalen. Dit wordt namelijk gewaarborgd door het CBW. Als consument bent u dus goed beschermd, precies zoals het hoort.
Kan ik ook met cadeaubonnen of VVV-bonnen betalen?
Nee, helaas is het niet mogelijk om bij ons met cadeaubonnen of VVV-bonnen te betalen.
Kan ik ook contant betalen?
Uiteraard! Contant geld is ook geld. Of u nu in onze showroom staat, uw bestelling wilt afhalen bij ons centrale magazijn of een van onze vriendelijke bezorgers uw tuinmeubelset bezorgt… u heeft altijd de mogelijkheid om contact of per pin te betalen.
Maakt Bon-Dia gebruik van kortingscodes?
Wij bieden al zeer scherpe prijzen aan. Om die reden maken wij zelden gebruik van kortingscodes. Natuurlijk zijn er soms wel leuke acties te vinden! Volg ons op social media en houd onze webshop goed in de gaten.
Zijn de vermelde prijzen op de website inclusief BTW?
Ja, de vermelde prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW. Dit is dus de prijs die u betaalt - geen nare verrassingen achteraf!
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij streven altijd naar een levertijd van enkele werkdagen. Mocht de levertijd afwijken, dan nemen wij contact met u op zodat u hiervan op de hoogte bent.
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Ja! Zodra uw bestelling geplaatst en betaald is, zal een van onze medewerkers contact met u opnemen om samen met u een leverdag te bespreken. Dit kan telefonisch of per e-mail zijn. Let wel op! Soms belanden de mails in de spambox, dus het is altijd belangrijk om de spambox of de map met ongewenste e-mails ook goed in de gaten te houden.
Kan mijn aankoop ook thuisbezorgd worden?
Ja, zeker! Het is zelfs mogelijk om te leveren tot in uw tuin. De chauffeurs van Timmermans Tuinmeubelen kunnen uw tuinmeubelset in geheel Europa leveren.
Wat zijn de kosten van de levering?
Voeg de artikelen toe aan uw winkelwagen, vul uw gegevens in inclusief postcode, en u ziet direct wat de leverkosten zijn van uw bestelling!
Overig
- Bezorgkosten voor sale artikelen zijn in overleg.
- U heeft geen recht tot annulering van de bestelde tuinmeubelen wanneer deze niet op de gewenste locatie geplaatst kunnen worden.
- Tenzij anders aangegeven op de orderbon, dan wel tijdens de verkoop, worden onze tuinmeubelen ongemonteerd geleverd.
Europa
Voor een bestelling buiten Europa, kunt u contact opnemen met onze klantenservice of bel met +31 77 37 30 672.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Vanzelfsprekend kunt u de tuinmeubelen van uw keuze ook zelf afhalen in ons magazijn: Molenweg 2, 5953 JR, Reuver. Let op! Laat ons via een belletje, 077 37 30 672 (keuzemenu: status van uw bestelling) even weten wanneer uw gewenste afhaaldatum is. Zo voorkomt u een lange wachttijd en weet u zeker dat er iemand aanwezig is om u op te vangen en te helpen.
Wat houdt een service levering in?
Momenteel bieden wij tijdelijk geen serviceleveringen aan in verband met het Covid-19 virus.
Normaal gesproken werkt het zo: bij uw bestelling van een tafel of (zweef)parasol is er een mogelijkheid tot servicelevering. Let op! Een servicelevering is niet altijd mogelijk. Plaats uw artikelen in het winkelwagentje, vul uw gegevens en postcode in en u zult zien of u de mogelijkheid heeft om te kiezen voor een servicelevering. Dit kan namelijk alleen als wij de bestelling zelf kunnen leveren. Als dat het geval is, wordt de tafel of parasol voor u uitgepakt, gemonteerd en onze bezorgers plaatsen de tafel of de parasol op de plek waar u dat wenst, mits de plek goed bereikbaar is en er geen sprake is van obstakels zoals smalle deuren, paden, trappen, enge trappenhuizen of andere hindernissen. Vanzelfsprekend ruimt onze bezorger het verpakkingsmateriaal op en neemt hij dit mee terug. Binnen no-time kunt u gebruik maken van uw nieuwe tuintafel of heerlijk schuilen onder uw gloednieuwe (zweef)parasol. Let op! Voor deze service vragen wij een extra bedrag van € 50,-.
Waarom krijg ik geen retour- en herroepingsformulier bij mijn levering?
Wij sturen deze niet mee omdat we het milieu zoveel mogelijk willen ontzien. Vaak is het formulier overbodig dus daarom hebben wij de keuze gemaakt om het formulier online te zetten. Dan kan het gedownload worden wanneer het wél nodig is. Natuurlijk beseffen wij dat wij niet 100% milieuvriendelijk kunnen werken, bijvoorbeeld vanwege onze leveringen, maar alle beetjes helpen!
Hoe onderhoud ik mijn nieuwe tuinset?
Om uw tuinmeubelen mooi en schoon te houden hebben wij breed assortiment van reinigers en beschermers voor elk materiaal. Laat u adviseren door onze medewerkers hoe u uw meubelen in goede conditie houdt. Op onze webshop kunt u ook kijken bij de onderhoudsmiddelen.